فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور گفت: انقلاب اسلامی تمام معادلات سیاسی شرق و غرب را تحت شعاع قرار داد و آن‌ها را به هم ریخت.

 انقلاب اسلامی تمام معادلات سیاسی شرق و غرب را در هم ریختبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور گفت: دشمن در برابر عظمت انقلاب زمین‌گیر است و توان مقابله ندارد انقلاب اسلامی تمام معادلات سیاسی شرق و غرب را تحت شعاع قرار داد و آن‌ها را به هم ریخت.

وی افزود: ملت خداجو و قهرمان با تاسی از مکتب عاشورا و هدایت‌های پیامبرگونه رهبر فقید انقلاب نظام استبداد و حکومت ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را در هم کوبید و در فاز استکبارستیزی با سلطه شرق و غرب وارد شد و این پیروزی واکنشی از احساسات دیانت و خدامحوری مردمی بود که تحت ستم ایادی شاه و حکومت فاسد قرار گرفته بودند.

وی بیان کرد: این گفتمان گنجینه پایان‌ناپذیری از قدرت لایزال الهی است و حضرت امام فرمودند که انقلاب یک معجزه الهی است که بر مردم ستمدیده نازل شد و در حقیقت انقلاب ما انفجار نور بود.

امیر آریانفر بیان کرد: اولین هجمه و توطئه دشمنان انقلاب بر غلبه بر مردم توطئه انحلال ارتش بود؛ شعار انحلال ارتش از زبان گروهک‌های ضدانقلاب در شهر‌های مختلف منتشر می‌شد و امام راحل با دوراندیشی و دید الهی به مقابله با این توطئه‌ها پرداختند و فرمودند: هر کس این شعار را منتشر کند منافق است و ملت موظف است پشتیبان ارتش باشد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور حاکمیت ولایت فقیه و حضور گسترده همه جانبه در تعیین سرنوشت خود و سرنگونی حکومت استبداد را از مهمترین دستاورد‌های داخلی و به هم ریختن معادلات دو قطبی جهان در آن زمان را از بزرگترین دستاورد‌های خارجی عنوان کرد و افزود: با انقلاب دست استکبار جهانی از منطقه خلیج فارس که یک موقعیت ژئوپلتیک و ژئواستراتژیک دارد کوتاه شد.

انتهای پیام/ز

 

گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران 

برچسب ها: ارتش ، امام خمینی ره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.